GeorgeBlair Posts 5
|
Ud over de charme og armbånd, jeg allerede har forhåndsviset, er der også denne smukke blå version af Field of Flowers Murano, der kommer med samlingen i foråret 2017! Det er sådan en smuk cornflower blå, og et sædvanligt farvevalg til Pandoras forårsprodukter -pandora charms armbånd det er rart at se dem gøre noget anderledes. Dette var ikke i det nordamerikanske katalog, og det vil nok ikke komme ud der, pandora smykkeskrin (medmindre det viser sig at være en Jared-eksklusiv, hvilket ville være usædvanligt), men det skal være tilgængeligt i de fleste andre regioner , herunder Storbritannien.
Pandoras sommer kollektion i år har nogle tropiske aqua blues og oceanic-tema perler plus et par vilde kort i form pandora perler salg uk farvestrålende emalje knast charms (hvis du læser videre, vil du se hvad jeg mener!) . Der er også et par japansk-inspirerede perler, som er nogle af mine yndlingsdesigner i året og smukke smukke glasperler!
pandora charms billig Først og fremmest har vi nogle smukke live skud af alle de nye Forår 2017 charms spændt på et armbånd sammen med nogle nærbilleder af de nye smukke emalje armbånd. Jeg elsker stadig pandora charms uk sammen, men det er desværre en dyr måde at nyde dem på! Hvis jeg skulle vælge en eller to, tror jeg, jeg ville gå til den lysere pink og så måske en af de blødere lilla nuancer.
Næste op, vi har pandora armbånd uk skud af alle de nye perler. Selvfølgelig går mit øje direkte til det smukke nye Field of Flowers Muranos! Disse ser super smukke ud i person,pandora charms udsalg heldigvis, selv om farven måske er lidt mere mat end jeg havde forventet fra de glitrende billeder. De vil helt sikkert komme hjem med mig, dog!
|