Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » Announcements » adidas eqt svart Messages in this topic - RSS
9/15/2017 9:43:40 PM
yytbvdww
Posts 2


Hans butik har två adidas eqt herr Adidas EQT-utgående par senare i månaden - EQT Support ADV och 93/17 Future Boost - och bygger på den ursprungliga körväggen för Adidas EQT Running'93 running support, som kom en version grå, svart och röd nästan 25 för flera år sedan. Skorparet heter Vapensköld och hylder Kreuzberg och Berlins historia med EQT.

Normalt tycker jag inte adidas eqt guidance 93 om när butiker tar O.G. Färgbanor för ett projekt. Jag gillar att göra något nytt. Men när vi började med designprocessen hade jag tanken på att ta mina två gymnastikskor från utrustningen och blandade detaljerna i båda skorna, säger Leuschner. Vi hade idén att ge dem titeln Våtdräkt eftersom vi gav dem logotypen till vårt distrikt, Kreuzberg, i staden. Logotypen visar bron framför vår butik.

Strasser och Moore drog adidas eqt blå slutsatsen att Adidas var tvungen att belöna det fokuserade tillvägagångssättet för prestation och dedikation av Dassler till rena föremål. Deras koncept vägrade bedrägerier och tendenser till förmån för en veckad design som gav tydliga och påtagliga fördelar för bärare. Vi bestämde oss för att kalla det Utrustning, för det är inte absurt, säger Moore. Ingen bryr sig om hur en utrustning hör hemma. De vill veta hur mycket det fungerar. De presenterade framgångsrikt sin idé till Adidas, som introducerade insamlingen till världen 1990.

Den första upplagan av adidas eqt svart Adidas Originals EQT har sett en djärv Turbo Red -modell som lyfter upp de klassiska aspekterna av den ikoniska linjen på 90-talet. Efter att ha granskat de nya färgerna i EQT Support ADV och EQT Support 93/17 lyfte sportgiganten slöjan över de andra paren i lådan som kommer att släppas den 26 januari. Support EQT ADV, EQT Support Ultra och EQT Support RF är också Utrustad med en aggressiv laddning bestående av svarta, vita och röda toner.

http://www.rosaskorea.com/
pages: 1
|

Home » Announcements » adidas eqt svart