Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.

Home » General » Nike Air Pegasus 26 er stadig den bedste løbere n Messages in this topic - RSS
6/18/2014 3:16:45 AM
Columber
Posts 2
Vil miljøet Pegasus nogensinde forsvinde? Sandsynligvis ikke. Asics Gel Lyte III Danmark Pegasus sportssko har været online i 26 år, og thats ingen overraskelse for alle, thats nogensinde har ejet et par. Pegasus er blot en af ​​Nikes mest populære kører sneakers, og det vil fortsætte med at være en bestseller for startere grund: det er en fantastisk sko.

Min første erfaring med luft Pegasus var klar flere år siden, og Ill altid huske det. Da skoene navnet antyder, løber fra det ser ud som youre flyvende yndefuldt gennem luften. Nikes Air dæmpning Systemet giver dig en blød løbeoplevelse. Det absorberer virkningen af ​​enhver skridtlængde, og rebounds nok til at lede dig frem i din følgende skridtlængde. Skoen vil ikke føle flad, eller for hoppepude.

Alle luft enhed længde er blandt de mest bedste fordel på skoen. Det hjælper det være en fremragende sko til langdistanceløb. Ive forsøgt sko, der har en stor oppustelig pude indvendig hæl og absolut intet fra forfoden og de også bare dukkede såre mine fødder efter at skulle komme et år. Jeg kan ikke forestille mig at køre og ikke bruger en fuld luft indersål anymore.Another funktion på den nyeste Pegasus er det faktum, at det virkelig er lysere end sine forgængere med 1,7 ounce, vil du sætter en ære i koncert med Nikes nye sensor teknologi, der sporer min kører fremskridt. Hver kører Tiden går på spores fra systemet, og mine resultater kan uploades til Nikes hjemmeside for at dele det med mine kører venner til at se der kørte længst hver dag. Dens en af ​​de mest innovative omstændigheder at resultere fra Nike overvejer at Pegasus!

Jeg nyder at bruge sensoren med min Ipod, så jeg kunne tune ind på mine yndlingssange, der får mig pumpet og klar til at køre miles. Den bedste del er, når jeg bryder én blandt mine tidligere rekorder, da sensoren meddeler Nike Air Max 90 Tilbud Danmark mig af alle mine resultater. Eg, sidst jeg kørte yderligere 2 miles, og efter mit løb var slut, Nike chip lykønskede mig ved hjælp af et godt stykke arbejde, og fortalte mig, jeg ville netop afsluttet en ny rekord. JA, det taler til dig gennem din Ipod! Trods helt udmattet, følte jeg kører mere bare så Id lære flere næringsstoffer om mig selv fra min Ipod.

Samlet set er denne sko er bare fantastisk. Det er meget let, elegant, og har en gennemprøvet og testet track record (bogstaveligt talt). Du skal bare ikke gå galt, mens du bruger Air Pegasus hvis youre en neutral / under-pronating runner.Ive prøvet andre sko som Asics Gel Nimbus, og også Nike Air Max Moto alligevel polstring i bare ikke føler sig ligesom det gjorde fra den Pegasus. Også Nimbus koster omkring $ 40 over Pegasus gør, og ikke føler helt så blød fra forfoden. Men Nimbus havde stor Hælpolster, jeg kunne lide at samlede fornemmelse af Pegasus. Dens lige så svært at skifte sko, når du opdager et par du er opsat på.
pages: 1
|

Home » General » Nike Air Pegasus 26 er stadig den bedste løbere n