Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » Announcements » NMD Runner Primeknit Heren Messages in this topic - RSS
1/19/2017 1:13:08 AM
mariontoy
Posts 17
adidas 'gedeconstrueerd Goedkoop Adidas NMD Runner Primeknit NMD_XR1 serie is een van het jaar de meest populaire sneakers, te zien zijn in een groot aantal iteraties tijdens de zomer. Een van de meer recente updates was een versie in 'Pitch Black', dat zag de normaal gekooide bovenste herwerkt in de handtekening van het merk Primeknit constructie. Nu een beetje yin yang haar toe te voegen, heeft adidas gewoon een Primeknit XR1 onthuld in alle wit.

Ik kan je niet eens vertellen hoe freakin Adidas Yeezy Boost 750 Sale verbaasd Ik ben met deze schoen. Ik had aanvankelijk kocht de witte w / zwarte strepen, maar echt wilden deze ook. Ik ben zo blij dat ik heb ze. Ik draag ze vooral in de sportschool, omdat ik alles, maar lopen te doen, dus het maakt me aan het lachen om te zien hoe iedereen het dragen van die afschuwelijke running sneakers die ik verafschuw. Let op: beetje een waarschuwing voor collega dame folk als het gaat om de zwarte sneaker met de lossere stijl capri ... grenst aan cankles, en ik heb ze niet, het schept alleen de illusie van mogelijke canklage. Stok met de baggy broek of strakke capri; om wat voor reden ze zien er geweldig met hen. Ziet er geweldig uit met jeans, ook. U kunt hier niet verkeerd gaan.

Ik denk dat de NMD is veel meer eigentijdse Adidas Yeezy Boost 350 Dames dan de Ultra Boost, in de eerste plaats omdat het niet uitzien als een performance schoen. De Ultra Boost bliezen vorig jaar, voornamelijk als gevolg van hoe verbazingwekkend comfortabel de schoen is, en het feit dat Kanye West droeg de Triple White op het podium een ​​paar keer.



De adidas NMD R1 is een Adidas NMD Runner Primeknit Heren breakout succes voor de drie strepen geweest in 2016, en het momentum van de schoen zal waarschijnlijk blijven om te bouwen met releases zoals deze: een rode camo colorway dat verschillende tinten karmozijn gebruikt op een ademende mesh. Handtekening Boost demping verschijnt in traditionele witte, terwijl de hits van zwart op de tussenzool plug, hiel lus en zool voegen een welkome beetje contrast. De trappen zijn in de winkel op Sneaker politiek, en andere adidas retailers.

You can check out the detailed on http://www.yeezyboostnl.com/
pages: 1
|

Home » Announcements » NMD Runner Primeknit Heren