lynnlee Posts 8
|
Vallen kan worden, niet vele dagen weg, maar de Nikr air max 90 zal blijven release in heldere en levendige kleuren ontwerpen die herinneren ons allemaal uit de warme Zomer. De nieuwste heren nike air max release voor de GS-groep komt met een Wolf Grijs gaas en ripstop bovenste. Diverse licht-gekleurde bovenste kan een vlaag van lichte tinten op het spatbord dat zijn roze, roze, oranje en verkleurd. Extra hits van licht, gloeiende blauwe, maken hun weg naar de Swish branding, oogjes, en uw rug hiel, terwijl bruisende spatten verbonden met oranje het land op de binnenzijde van de voering en tong. Misschien wel een van de meest geliefde kleurstellingen ooit die de elegantie van een sneaker, de populaire Nike air max "Infrarood" is het maken van een terugkeer van dit seizoen, als onderdeel van de Nike ' s heetste initiatief van "Patch" herinterpretaties, evenals het vieren van het 25-jarig bestaan. Neem een kijkje op de twee video ' s en laat ons leren uw gedachten over dit onderwerp met betrekking tot deze speciale 25e eeuwige aard nike air max 90 dames zwart. Het ontwerp, concept, samen met colorway zijn dope, zo is ook de uitvoering? Het lijkt alsof Nike zou hebben kunnen een L met behulp van dit type. Ik was echt overweegt grijpen dit paar Air Max 90, maar na het zien van deze twee evaluaties en horen over deze "piepen" probleem, ik ben blij dat ik geslaagd ben op hen. En niet te vergeten gewoon hoe snel en hoe slecht het bijzonder kurk materiaal gaat om de krimp op de bovenste. Kom op Coleman, we beter verwacht van uw tanden. De Nike Air Max 90 Utility is zeker onderdeel sneakerboot en element prestaties vooruitgang. De schoen is voorzien van een bovenste met een neopreen mesh slip-on design is compleet met een binnen-sok voor wat extra comfort en gemak. De rest van de schoen lijkt precies zoals nike air max 90 heren kopen. Kom samen een totaal van 5 verschillende kleurstellingen voor nu, laat het ons weten in het geval dat deze spleet uw huidige rotatie in de watervallen tijd van het jaar wanneer ze aankomen in de vorderingen.
|