nihao Posts 13
|
En halvvoksen gutt som het Seb Aylmer løp på kant med den splitter nye regler når han prøvde å angi bar nylig. Når dørvakt fortalte ham at det var siden han hadde på seg feil sko eller støvler, han trodde det var en falsk. Da han kom hjem, fortalte roshe run dame han en klage på Bankens Facebook-side, å be i tilfelle at han var kanskje holdt unna fordi han er homofil. Linjen svarte at mens Aylmer vil være perfekt velkommen, hans fottøy bare ikke. "Disse typer fottøy er mer ofte enn ikke å vite slitt av mindre enn ønskelig beskyttere," Bankens svar leser. "Med det mener jeg de er gjengen folk i verste fall, eller kanskje unge menn du tror er squadra medlemmer... jeg kan ærlig sikre at du at nesten hver eneste person jeg har fanget gi narkotika på stedet samt har plukket en kamp har vært iført disse skoene eller støvlene. " Når Sydney daglige avis, The Herald Solstrålene, spurte Banken til å bemerke, nike air max 90 norge er alle representanter for taverna ville si var "vi har en kleskode, som er ment å bidra til å sikre et trygt og komfortabelt miljø for alle alle våre gjester. " Noen har sett bokstavelig talt hvilken som helst film om gjenger vil vite at det er et intellektuelt uærlig dom: langere komme i omtrent alle former, størrelser, farger, og også garderober. Denzel Washington brukt Domenico Vacca nesten besøk tå som Frank Lucas i American Gangster; inne Layer Cake, fn-heter kokain kramkar som spilles bare av Daniel Craig tilbringer en rimelig bit av tid i en darkish dress og oxfords. I tillegg, at en avgjørelse kan ha en større effekt på bar nederste linjen nike store norge når sammenlignet med det vil på sin forbrukernes sikkerhet. Aylmer fortalte sollys som i sin del av universet, som i andre, Air Maxes er ganske berømte skoen. "Jeg jobber fra byen, og jeg tror i utgangspunktet sto på en city -corner for 10 minutter, ville jeg finne tre eller fire personer -iført disse personene," sa han. "Jeg tror jeg må tenke nøye før jeg bruker "dodgy" sko neste gang Vi er ute. "
|