Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » Announcements » Deze Nike Air Max Lunar 90 Breeze Is Ready To Take Messages in this topic - RSS
10/30/2015 2:57:22 AM
Kathleen
Posts 4
De mensen bij de Swoosh ontworpen één van de meest iconische lopende kicks van alle tijden toen ze onthulde de technologisch onderlegde en stylistially op punt nike roshe run meer dan 20 jaar geleden. Terwijl de mesh en zichtbare lucht zool waren nieuwe concepten terug in de jaren '90, heeft de sneaker ongelooflijke uithoudingsvermogen onderhouden relevantie vandaag weergegeven. Iedere sneakerhead zijn of haar zout waard is heeft een paar Air Max '90 in hun rotatie, en de meeste van hen zou waarschijnlijk graag de paar hierboven afgebeeld voegen. Wat we hier hebben is een frisse kijk op de meest populaire kleur schema van de Nike Air Max 90 gewoon bekend als infrarood. Het is een van de oorspronkelijke kleurstellingen van de kicks en inzichten een goede deal van het rumoer op elke heruitgave. Deze keer Nike heeft retro gemonteerd de nike roshe run dames Infrarood met hun nieuwste en beste Hyperfuse technologie. Terwijl de kleur-blocking blijft precies hetzelfde als de origial, de eendelige mesh-technologie biedt een zeer frisse look voor de felbegeerde kick. Voordat u opraken om te proberen om deze sporen, weten dat deze waren een exclusieve verloot bij de Crooked Tongues BBQ. Houd uw eyese op de gevreesde verkooppunten voor deze, en verwachten pony een aardige cent en te bieden tegen me als je deze vinden voor sale.As zodra het weer warmer wordt in Zuid-Californië, ik ben van plan op het hebben van niets, maar lopers in Mijn rotatie. Roshe Runs, Pure Verhoogt, Grid 9000s en andere comfortabele, lichtgewicht sneakers. Een schoen die ik kan hebben om toe te voegen aan mijn line-up is de nike roshe run heren Breeze.

Na het tonen van de Pure Platinum / Light Retro Groene colorway gisteren, een kleur die is meer mijn stijl oppervlakken vandaag. Royal blue is een van mijn favoriete kleuren, en om het te zien op een klassieker als de nike roshe run nederland is als een match made in heaven. Game Royal omvat de ademende Hyperfuse spatbord en de bovenste eyelets, hiel tab en een deel van de tussenzool. De rest van de ademende bovenste wordt gedaan in Midnight Navy naar de andere schaduw van blauw te vullen. Last but not least, hebben we witte details op de Swoosh, tong patch en de Lunarlon midsole.Are u van plan op het betrappen deze hybride versie van de Air Max 90 voor de Summer of zal het een pas voor u?
9/9/2016 2:57:31 AM
yll123
Posts 1964
nfl patriots jerseys, oakley outlet online, michael kors outlet online sale, north face outlet, gucci, mcm handbags, ugg boots, jordan, longchamp handbags, ugg, hermes outlet, replica watches, hogan, adidas shoes, uggs outlet, pandora charms, mcm backpack outlet, nfl chargers jerseys, air max 1, softball bats, michael kors handbags, longchamp outlet, tory burch, longchamp taschen, hollister, coach factory outlet, hollister online shop deutschland, swarovski, minnesota timberwolves jerseys, philadelphia 76ers, atl jerseys, nfl saints jerseys, tiffany and co, roshe runs, polo outlet store, long champ, gucci shoes, timberland outlet, ray ban outlet online, polo ralph lauren outlet, polo ralph lauren,
pages: 1
|

Home » Announcements » Deze Nike Air Max Lunar 90 Breeze Is Ready To Take