Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » Announcements » adidas schoenen zx flux Messages in this topic - RSS
12/13/2018 4:48:05 AM
garnet21
Posts 3


Ik adidas nmd trail pk x white mountaineering hou van vrijwel alles wat mode betreft, maar mijn passie ligt ongetwijfeld stevig bij schoenen, met name sneakers. Alle nieuws in verband met dit onderwerp valt me ​​op, dus toen ik merkte dat er een nieuw paar Adidas op het punt stond te verschijnen, heb ik meteen het internet bekeken voor meer informatie!

De adidas yeezy boost 350 v2 butter Adidas Sobakov voetbaltrainers zijn gestileerd in een eenvoudige maar effectieve zwart-witte kleurstelling met contrasterende beige zool, ontworpen met een scherpe en bijna puntige vorm voor een slank silhouet. Met een geribbelde stof over het hoofdgedeelte van de schoen, aangevuld met de klassieke drie strepen, maar toch ontworpen met een unieke draai die heel anders is dan alle andere paren in het Adidas-assortiment.

Deze adidas sobakov sesame schoenen kwamen tot leven omdat Adidas besloot dat het tijd was om terrasschoeisel nieuw leven in te blazen, in de hoop dat deze nieuwe stijl een nieuwe opstand van fans zal creëren die de sterke wortels van het merk ten opzichte van straatvoetbal zullen waarderen. Zelfs de naam zelf heeft een opvallende en boeiende betekenis. De naam Sobakov is de samensmelting van twee Russische woorden, Sobaka for Dog en Volk voor wolf. Beide dieren werken instinctief in packs en weren invallers af van hun eigen land en territorium, iets waarvan Adidas gelooft dat het een belangrijk element is voor veel consumenten in terrasstijl.

Deze adidas schoenen zx flux nieuwe paar voetbal-geïnspireerde sneakers zijn zo beperkt in het Verenigd Koninkrijk, dat slechts een handvol vertrouwde bakstenen en mortier winkels en online retailers de kans hebben gekregen om ze op te slaan. Dankzij hun coole ontwerp en hun eerbetoon aan het prachtige spel, zullen deze Adidas Sobakov-trainers zeker snel uitverkocht zijn! Ik kan niet wachten om een ​​van deze zeldzame stukken aan mijn verzameling toe te voegen en ze op mijn mannenmodeblog te presenteren.

https://www.tofstesneakers.com/
pages: 1
|

Home » Announcements » adidas schoenen zx flux