Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » Announcements » De beste herinnering aan mijn leven Messages in this topic - RSS
6/1/2018 3:47:11 AM
Krystalookly2
Posts 6
De beste herinnering aan mijn leven,
Het is om je te ontmoeten.
In de Pandora Liefde-serie,
Graaf je innerlijke pure liefde op,
Eenvoudig en permanent,
Gelukkig en puur.

1.Pandora Ring : Stralend Harten 14K Geel Goud 802184402 - Elegant ontworpen, deze verfijnde 14 K geel gouden eeuwigheidsring uit de PANDORA herfst 2016-collectie voegt een verfijnde vleugje luxe toe aan uw sieradencollectie. Draag het alleen om het mooie patroon van uitgesneden harten te benadrukken of toe te voegen aan een ringstack en een luxueuze all-gold of two-tone look te creëren. Extra maten zijn mogelijk beschikbaar via speciale bestelling op de dichtstbijzijnde Jared-locatie. Stijl # 150186CZ-54.

2.Pandora Ring prijs Rose Jij En Ik Sterling Zilver 802343309 - Elegant in zijn eenvoud, deze sterling zilveren ring uit de Valentijnsdag-collectie PANDORA 2018 presenteert een mooie kijk op het tijdloze solitaire-ontwerp. Een hartvormige kubieke zirkonia in een rijke fuchsia tint en de gravure "You & Me" voegt een nieuwe betekenis toe aan een duurzame klassieker. Extra maten zijn mogelijk beschikbaar via speciale bestelling op de dichtstbijzijnde Jared-locatie. Stijl # 196574CZRMX-54.

3.Pandora Collier 23.6 Duim Ik Hou Van Je Sterling Zilver 802341406 - Leg een statement af dat eeuwig meegaat met deze stijlvolle 23.6-inch sterling zilveren ketting uit de Valentijnsdag-collectie PANDORA 2018. De zoete boodschap van "I love you" wordt gecompenseerd door het chique lettertype, wat een eigentijdse uitdrukking aan het ontwerp toevoegt. Stijl # 396580-60.

4.Pandora Oorringen gratisTwee Harten Sterling Zilver/14K Gold 802342802 - Deze halfhoge oorbellen uit de Valentijnsdag-collectie PANDORA 2018 zijn versierd met romantische hartvormige details en bieden een romantische kijk op een klassieke oorbelstijl. Het sterling zilver en het 14K geelgouden design is suggestief en eigentijds en het is een zekere manier om stijl in elke look te laten doordringen. Stijl # 296576.
pages: 1
|

Home » Announcements » De beste herinnering aan mijn leven